ÁSZF

  1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.violetbizsu.hu  weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 

  1. A Szolgáltató

Név: Violet Bizsu (Tóth László e.v.)

Székhely: Cegléd, 2700 Kossuth F. 24

Levelezési cím: Cegléd, 2700 Kossuth F. 24

Nyilvántartási szám: 11903880

Bejegyző Bíróság neve: Budapest Környéki Törvényszék Cb.

Adószám: 64824006-1-51

Számlavezető pénzintézet: K&H Bank Zrt.

Számlaszám: 10402977-50526550-90571002

IBAN számlaszám: HU55 1040 2977 5052 6550 9057 1002

 

E-mail cím: csillogjkukacvioletbizsu.hu

 

Telefonszám: +36-20-932-6919

 

  1. A honlapon folytatott tevékenység

Nem nemesfémből készült ékszerutánzat, karóra, napszemüveg, törölköző  értékesítése.

  1. Felhasználási feltételek

 

4.1. Felelősség

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

 

4.2. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

  1. A honlapon történő vásárlás

 

5.1. Megrendelés folyamata

A honlap online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon megjelentetett képek kizárólag illusztrációt célját szolgálják, azok nem a ténylegesen kiszállított termékről készültek, ezért a valóságban kis mértékben eltérhetnek attól. A termékek színárnyalatai a megjelenítő eszközök (számítógép, tablet pc, mobiltelefon, stb.) különböző képernyő beállításainak függvényében eltérhetnek a valóságostól.

A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám, illetve a termék tulajdonsága (pl.: méret, szín, stb.) beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt.

A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.

A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot.

Lehetőség van belépésre, regisztrációra.

A regisztráció során az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. A regisztráció során helytelenül megadott adatokért és az ebből esetlegesen felmerülő károkért kizárólag a Felhasználó felelős, azok helyességét a Szolgáltató nem ellenőrzi. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős.

A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét.  Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

Az áruházban lehetőség van promóciós kuponok beváltására a következők szerint:

A kuponokat az üzemeltető vagy megbízottja bocsájtja ki nyomtatott vagy virtuális formában. Mindkét esetben a kupon egy kuponkódot tartalmaz. A kuponkódot a kosár oldalon lehet megadni annak érvényesítéséhez. A kupon értéke lehet fix vagy százalékos értékű, illetve köthető lejárati dátumhoz és minimális vásárlási összeghez. Ezeket a feltételeket a kupon kibocsájtásakor részletezzük. Több kuponos kedvezmény egy vásárlás alkalmával nem használható fel.

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. A 48-órás határidőbe a hétvégi és munkaszüneti napok nem számítanak bele. Ha a Felhasználó nem kapja meg a határidőn belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. Ha a visszaigazoló e-mail a Felhasználó hibájából (pl.: rosszul megadott e-mail cím) nem érkezik meg, azért a Szolgáltató felelősséggel nem tartozik.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre, azonban a Szolgáltató fenntartja a jogot az automatikusan visszaigazolt szerződés módosítására, erről a Fogyasztót írásban vagy szóban tájékoztatja.

5.4. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt elektronikusan iktatja, és annak létrejöttét követő 8 évig őrzi, ahhoz a szerződő a következőképpen férhet hozzá:

– A honlapon e-mail címével és jelszavával belépve a “Profil/Megrendelések” menüpont alatt megtekinthető

– Az Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein jelezheti hozzáférési szándékát

5.5. Számla

A Szolgáltató a megrendelésről papír alapú számlát bocsájt ki.

A számlát a megrendelt termékekkel együtt, zárt csomagolásban küldi meg a Felhasználó számára.

Ha a Felhasználó az egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie valamint ezzel egyidejűleg a megrendelés megjegyzés rovatában jelezni ilyen jellegű kérését.

A kiállított számla  megfelel a többször módosított 24/1995 (XI.22) PM rendeletnek. A számla aláírás és bélyegző nélkül is hiteles.

5.6. Fizetés

5.6.1. Utánvét

A megrendelés összegét a csomagot kiszállító futárszolgálat munkatársának, a küldemény kiszállításakor fizeti a Felhasználó készpénzben.

5.6.2 .  Banki előre utalás

A megrendelő a termék árát és a szállítási költséget a megadott KH számlaszámra átutalja vagy befizeti.

5.6.3.  Személyes átvétel

A Megrendelő személyesen veszi át a terméket Violet Bizsu Cegléd, Kossuth F. 24 szám alatti üzletben nyitvatartási időben.

 

5.7. Átvételi lehetőséges, Szállítás

5.7.1. MPL futárszolgálat

A küldeményeket az MPL  futárszolgálat szállítja házhoz munkanapokon 8-18 óráig, hétvégi kiszállításra nincs lehetőség.

Az aktuális szállítási díjak a SZÁLLÍTÁS menüpont alatt találhatók.

A megrendelés végösszege a szállítási díjat tartalmazza.

A Felhasználó köteles olyan szállítási címet megadni, ahol a futárszolgálat munkaidőben el tudja érni. A kiszállítási cím lehet munkahelyi cím. Ebben az esetben a munkahely vagy cég nevét és az átvevő nevét is fel kell tüntetni!

A csomag feladásáról, helyzetéről, valamint a kiszállítás várható időpontjáról a futárszolgálat értesítést küld a Felhasználónak e-mail vagy sms formájában. Amennyiben a kiszállítás jelzett időpontja a Felhasználó számára nem aktuális, köteles a futárszolgálat felvenni a kapcsolatot a későbbi kézbesítésről való egyeztetés céljából az értesítő üzenetben megadott elérhetőségen, vagy központi ügyfélszolgálaton keresztül. A küldeményt annak csomagszáma alapján tudja a futárszolgálat azonosítani. Ezt a számot az értesítő üzenetben küldi meg a Felhasználó részére.

Ha a futár a megadott címen nem talál senkit, és arra lehetőség van értesítést hagy (postaládában, kapura ragasztva, stb.), mely értesítőn elérhetősége megtalálható. A Felhasználó köteles az értesítő alapján a futárral haladéktalanul a csomag átvételéről egyeztetni!

A termék futártól való átvétele előtt a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja, amennyiben ezt a Felhasználó a GLS futárszolgálat által kiállított kárfelvételi jegyzőkönyvvel alátámasztja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A termék részletek oldalon feltüntetett szállítási idők tájékoztató jellegűek, ezek a valóságban eltérhetnek. A Szolgáltató a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

 

  1. Elállási jog

 

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat – mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket, és a vásárlást igazoló eredeti számlát a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A fogyasztó köteles a terméket gondosan becsomagolva visszaküldeni, hogy az ne sérülhessen.

A visszaküldött termék tulajdonjoga a Szolgáltató általi átvétel időpontjáig a Felhasználó tulajdona, ezért a visszaszállítás során esetleges felmerült kár Őt terheli. Amennyiben a visszaküldött termék a gondatlan csomagolás miatt megsérül, a szolgáltató annak visszavételét megtagadja.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés a Felhasználó által megadott magyarországi bankszámlára történik. Amennyiben nem rendelkezik bankszámlával, hozzájárulásával más természetes személy bankszámlájára kérheti az átutalást.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

  1. Szavatosság

 

7.1. Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

7.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.3. Jótállás

Termékeink a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján nem minősülnek tartós fogysztási cikknek, ezért a Felhasználó kizárólag csak a 7.1 és 7.2 pont alatt ismertetett jogaival élhet.

7.4. Szavatossági igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Violet Bizsu

Levelezési cím: Violet Bizsu 2700 Cegléd, Kossuth F. 24

Telefonszám: 06209326919

E-mail cím: csillogj@violetbizsu.hu

Szavatossági igényét kérjük e-mailben jelezze nekünk a fent megadott e-mail címen!

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Violet Bizsu

Levelezési cím: Violet Bizsu Cegléd, Kossuth F. 24

Telefonszám: 06209326919

E-mail cím: csillogj@violetbizsu.hu

 

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Pest Megyei Békéltető Testület

Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Telefonszám: +36 1 269 0703

Ügyfélfogadás: keddtől-csütörtökig 9-14 óra között

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

web: www.panaszrendezes.hu

  • Bírósági eljárás kezdeményezése

 

  1. Egyéb

 

9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

9.3. Adatvédelmi szabályzat

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: https://viacomkft.hu/letoltesek/dl/viacom-aszf.pdf

Vásárlói tájékoztató ékszerek:

Használati útmutató:

Ragasztott kövek: Alkalmi viseletre alkalmas, mindennapos használatát
a mechanikai hatások (véletlen ütődések miatt bekövetkező kő kiesés, karcolódás stb.)
miatt nem javasoljuk.
Foglalt kövek: mindennapos használatra alkalmasak
az általános használati útmutató betartása mellett.
Ródium és arany bevonat: A ródium vagy arany bevonatú ékszerek ellenállóbbak
a környezet hatásaira, de mechanikai sérüléstől, vegyi anyagoktól óvni kell!

Ezüst bevonat, ezüst ötvözet: Ezek az ékszerek hasonlóan a tiszta ezüsthöz, a levegő hatására elszíneződhetnek. Használat után az ékszert ajánlott sötét dobozban, levegőtől elzártan tárolni. Az elszíneződött ékszer a kereskedelemben kapható ezüsttisztító vegyszerekkel tisztítható, azonban ezekért felelősséget nem vállalunk.

Általános használati útmutató:

Ékszereinket óvjuk a savas, lúgos közegtől, erős hőhatástól, nedvességtől, mechanikai hatásoktól. Mosogatás, kézmosás, szaunázás, szoláriumozás, strandolás, alvás ideje alatt ne viseljük az ékszert.

Annak érdekében, hogy az ékszert minél hosszabb ideig használni tudja, kérjük, tartsa be az alábbiakban felsorolt rendeltetésszerű használatra vonatkozó szabályokat:

  • Fizikai jellegű munkavégzéskor ne viselje!
    • Sportolás, intenzív mozgást igénylő szabadidős tevékenység során ne használja!
    • Úszás, fürdés, zuhanyozás, kézmosás alkalmával vegye le!
    • Krém, testápoló, parfüm használata mellett ne viselje!
    • Gyógyvizes, termálvizes uszodában vagy strandon ne viselje!
    • Használat után finoman helyezze vissza dobozába, tasakjába.
    • Alkalmanként puha kendővel törölje át.

Felhívjuk figyelmét, hogy Ön divatékszert vásárolt, a 151/2003 kormányrendelet alapján az ékszerek nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek, ezért ezekre a termékekre garancia nem vonatkozik. Cégünk szavatosságot vállal a gyártási folyamat során keletkezett hibákra. Szavatosság esetén az Eladó azért vállal felelősséget, hogy eladáskor hibátlan terméket adott át a Vevőnek, azaz nincs a terméknek olyan rejtett hibája, ami csak később fog kiderülni. Szavatossági igényét a Vevő az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal (számla) érvényesítheti. Szavatosság nem érvényesíthető az alábbi esetekben:

  • Nem rendeltetésszerű használat, a fogyasztó hibájából vagy durva, gondatlan kezelés miatt bekövetkezett sérülések (törés, szakadás, vízzel való érintkezés hatására fellépő oxidáció).
  • Erős vegyszerek, vegyi anyagok (pl.:parfüm, hajlakk, szappan egyéb kozmetikumok) hatására az ékszer felületén bekövetkezett elváltozás (elszíneződés, maródás).
    • Mindennapi használatból adódó sérülések (karcolódás, kopás).
    • Erős napfény, közvetlen hőhatás miatt fellépő kifakulás.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2016.11.13.

Adatvédelmi tájékoztató

Adatvédelmi tájékoztató

Violet Bizsu  (továbbiakban: Adatkezelő) online értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a regisztrált felhasználók személyes adatait, a megrendelések teljesítésének- és marketing célú levelek küldésének céljából, és a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége (számlázás, kiszállítás) teljesítése érdekében. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas.

Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a webáruházban kezelt személyes adatait.

Az adatkezelő címe :  Violet Bizsu Cegléd, 2700 Kossuth F. 24
Az adatkezelő elérhetősége: 06209326919

Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) Az érintett hozzájárulása.

Hozzájárulás az adatkezeléshez: A felhasználó regisztrációnál, vagy hírlevél feliratkozásnál kifejezetten hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez.

Az érintettek köre: regisztrált felhasználók, hírlevélre feliratkozók

A kezelt adatok köre: a regisztrált felhasználók által a regisztráció során megadott a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Elérhetőség (telefon, email), Szállítási cím, Számlázási cím

Az adatgyűjtés célja: a megrendelések teljesítése, számlázás, kiszállítás, hírlevél küldés.

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye:
– A Violet Bizsu üzlet kereskedelmi és szállítmányozási munkatársai.
– MPL ZRT

Az adatkezelés időtartama: az érintett kérésére történő törlés időpontjáig.

A vásárló kérelmezheti az adatkezelőnél
– tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
– személyes adatainak helyesbítését,
– személyes adatainak törlését vagy zárolását.

A felhasználó a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó segítségével, a webáruház oldalaira belépve megtekintheti, módosíthatja vagy törölheti saját adatait.

Ha korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez kapcsolt személyes adatairól tájékoztatást, ezek módosítását vagy törlését az adatkezelőnél személyesen, telefonon vagy e-mailben kezdeményezheti.

Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10 napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkor haladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében.